Informacja publiczna - Zasady udostępniania informacji
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.
- Informacja publiczna udostępniana jest przede wszystkim poprzez publikację w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
- Informacja publiczna, która nie została udostępniona w BIP, może być udostępniona na wniosek zainteresowanego, z zastosowaniem poniższych zasad:
- Informacja publiczna udostępniana jest na zarządzenie Prezesa lub Wiceprezesa Sądu,
- udostępnienie informacji następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku,
- jeżeli informacja nie może być udostępniona w wyznaczonym terminie wnioskodawca zostaje poinformowany o powodach opóźnienia i terminie udzielenia odpowiedzi ( do 2 miesięcy),
- udostępnienie informacji następuje w sposób i w formie zgodnej z wnioskiem chyba, że środki techniczne, jakimi dysponuje Sąd, to uniemożliwiają.
UWAGA!
Materiały konkursowe z przeprowadonych w tut. Sądzie konkursów na stanowiska referendarza sądowego i asystenta sędziego znajdują się na tej stronie internetowej w zakładce "Odpowiedzi na często zadawane pytania".
Jednocześnie informujemy, że dostęp do informacji publicznej ma na celu kontrolę władzy publicznej i jawność życia publicznego, nie zaś ustalenie w ilu sprawach występuje dana osoba fizyczna lub prawna i/lub treści orzeczeń zapadłych w sprawach jej dotyczących.
Wniosek o udzielenie informacji publicznej można złożyć:
- osobiście w Biurze Obsługi Interesantów, lub w Biurze Podawczym tutejszego Sądu,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: sekretariat.prezesa@srpragapolnoc.pl
- za pomocą platformy e-PUAP,
- za pomocą poczty tradycyjnej, na adres Sądu.
Opublikował: Krzysztof Urbanek
Publikacja dnia: 03.09.2019
Podpisał:
Marcin Szymanski
Dokument z dnia:
01.10.2016
Dokument oglądany razy:
24188
24.04.2024 // www.warszawapraga-pln.sr.gov.pl